• 31-05-2008, 18:46:09
    #10
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı/farkı olmaz..
    Hiçbirşey anlamadım. Yorum yapıyorsunuz eyv. ama hiç bir anlam çıkarılmıyor.
  • 31-05-2008, 18:50:49
    #11
    Geçer diyen arkadaşlar neye göre bu kanıya nasıl vardılar acaba?
    Google'ın böyle birşeyi atlayıp bunu link olarak algılayacağına nasıl karar verdiniz?

    "style=display:none" ,"style="visibility:none" " gibi kodlar optimizasyon açısından oldukça zararlı kodlardır. Özellikle linkler ve javascript kodları arasında kullanımı bırakın backlink olarak algılamayı spam yaptığınıza işaret olarak bile algılanabilir.. Kullanırken dikkatli olun.
  • 31-05-2008, 20:59:19
    #12
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman %100 ihtimal diye bişey yoktur
    "Hiçbir zaman %100 ihtimal diye bişey yoktur" diyerek zaten %100 ihtimal veriyorsun ama %100 ihtimal diye bir şey yoktur diyorsun. güzel bir paradox
  • 03-06-2008, 09:03:30
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    backlink etkisi büyükse spam olur yani 15. sayfadan 1. sayfaya fırlatacaksa seni spam olur ama 15 syafada sadece bi üste çıkartacaksa o kadar önemli değil
  • 03-06-2008, 09:07:37
    #14
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    backlink olarak görür, fakat şunu unutmayınki google sitenin kaynak kodlarına bakıyor, yani bizim explorerden gördüğümüz gibi görmüyor.
    öyle de görüyor
  • 11-06-2008, 15:12:35
    #15
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle de görüyor

    bence görmüyor

    sadece pr si yüksek fake reklam odaklı siteler üst sıralara çıkabiliyorsa ama kurumsal büyük siteler çıkamıyorsa demekki bizim gibi göremiordur.
  • 12-06-2008, 01:01:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dediğin yolu ben denedim backlink olarak görüyo. anahtar kelimede üste cıkarıyo ama 3 gün sonra şöyle bi email alıyosun index inin %20 sini sildik. 2 gün içinde kaldırmazsan siteni komple sileriz bizzat yaşadım böyle bir email geldi
  • 12-06-2008, 01:42:36
    #17
    Bu bahsettiğiniz olay doğrudan spam. Denemesi bedava siz bunu koyun bende şikayet edeyim; 3 gün içinde bomb cezası alırsınız. Hatta webmaster araçlarında bildirim yapacağım sekmesinde bulunan şikayet sebepleri arasında gizli bağlantı bildirimi bulunmakta. Bunlara hiç gerek yok. Neden bağlantıyı görünmez yapacaksın ki ?

    Siten üzerinden bağlantıya tılayarak siteden çıkış yapacak olan 3-5 ziyaretçiyemi üzülüyorsun? Bunu yaparsan google seni fena üzer Benden söylemesi...
  • 24-05-2009, 22:45:20
    #18
    atıyorum 150 k bir siteden bu şekilde backlınk alsak durum ne olur ? google bizi rafa kaldırırmı yoksa başının üstünemi koyar ? entersan örnekler oldu kusura bakmayın.