Siliyorum diyene inanma, daha beter ediyorlar, bir hizmet aldık 2 yorum silinsin diye silemedi yerine iki tane olumsuz yorum geldi, onları 24 saat içinde kaldırırız merak etme dediler, yorumlar 2-3 saat sonra gitti, ne hikmetse silinen yorumlar için ne mail geldi ne bişey. Yani yapamayıp, size spam atıp aldıkları paraya çöküyorlar. Uzak durun. Ben yaparım diyen varsa da önce işi yapsın sonra ödeyin.