• 26-10-2008, 17:19:53
    #10
    Farkındamısınız önce yasak geldiğinde telekom ile ilgili bi yazı vardı şimdi o yazı yok sadece mahkeme kararıyla engellenmiştir yazıyo.
  • 26-10-2008, 18:00:27
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    crazyfrog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogspot kapatma nedeni lig tvdir arkdaşlar okadar mac yayınlarıdır. Justin gibi sitelerden emded kodunu alıp paylasan ligtv blog kanalların gecenlerde birinin hitini 30k oldunu gördüm tek sebebi sitelerinde mac yayını veren blogcular yüzüdendendir

    arkadasın dedıgı dogru chip de yazanlara göre öyleymiş. gerci kapanmadan önce bloglarda bıkaç tanesınde not gördum lig tv yayını ıle ılgılı bısıler yazılmıştı sorun bu demekki.
  • 26-10-2008, 18:51:37
    #12
    Geçmiş olsun ve Lanet olsun!.
  • 26-10-2008, 20:45:15
    #13
    blogspot pr li siteler gitti :S piyasa alt üst oldu beyler
  • 26-10-2008, 20:48:33
    #14
    ttnete çatacağınıza dün burda avaz avaz bağırıp konu açan ve canlı yayın blogu satılık, marez blog satılık diyen şahsiyetlere bulaşın. Dün ebn kapanması doğru değil arkadaşlar ama aramızdaki pislikleri temizleyelim derken birileri çıkıp beni haksız kılmış sonra kalkıp o kapanma nedeni olan bloglarını satmaya kalktı bir Allahın kulu da tepki göstermedi. Vallahi de ayıp billlahi de ayıp. Bu blogların kapanması haktır böyle duyarsızlara.
  • 26-10-2008, 21:50:52
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bi bakıma haklısın.
  • 26-10-2008, 23:45:43
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bir yönden iyi bir yönden kötü kurunun yanında yaşda yandı
  • 28-10-2008, 14:34:29
    #18
    blogger açıldı hadiyin hayırlı olsun