• 15-03-2013, 14:42:53
    #28
    Adsense'ın huyu suyu belirsiz .
  • 15-03-2013, 17:10:23
    #29
    Siteniz adsense program politikasına uygun değil. Ayrıca hesabınızı kapattıkları zaman size geçerli bir neden sunarlar, yalnızca gelen cevabın içeriği anlaşılmıyor o kadar. ''Özge'' hanımın burada suçu yok yani.

    Edit..

    Ayrıca reklam düzeninden dolayı sıkıntı yaşadığınızı siz kabul etmişsiniz, sitenize eklediğiniz reklamların üzerinde de yanlış etiketlendirme var. Site tasarımı için patlattığınız kafanızı birazda program politikaları için yormanızı tavsiye ederim. Yanlışlarınız çok....
  • 15-03-2013, 23:17:50
    #30
    Bir şey merak ettim. ARa sayfada reklam sadece açıklamanın sağındamıydı? Oyunun resmi tıklandığında oyun açılıyor muydu? Reklamın 1. ve 2. günü sayfa TO kaçtı?
  • 16-03-2013, 10:57:49
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteniz adsense program politikasına uygun değil. Ayrıca hesabınızı kapattıkları zaman size geçerli bir neden sunarlar, yalnızca gelen cevabın içeriği anlaşılmıyor o kadar. ''Özge'' hanımın burada suçu yok yani.

    Edit..

    Ayrıca reklam düzeninden dolayı sıkıntı yaşadığınızı siz kabul etmişsiniz, sitenize eklediğiniz reklamların üzerinde de yanlış etiketlendirme var. Site tasarımı için patlattığınız kafanızı birazda program politikaları için yormanızı tavsiye ederim. Yanlışlarınız çok....
    bence siteyi bir kere daha inceleyiniz. 150 px 5.29 cm den bahsediyorsanız oyun swf sayfasında resmen reklamı en alta koyduk ama halen onay bekliyoruz bakalım
  • 16-03-2013, 18:35:20
    #32
    zomoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence siteyi bir kere daha inceleyiniz. 150 px 5.29 cm den bahsediyorsanız oyun swf sayfasında resmen reklamı en alta koyduk ama halen onay bekliyoruz bakalım
    Siteyi defalarca incelemeye gerek yok, politikaya uygun değil bu site.
  • 16-03-2013, 18:56:03
    #33
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi defalarca incelemeye gerek yok, politikaya uygun değil bu site.
    kardeş anladık forumda inceledik ucretli danısmanlık yapıyorsun ama hata nerede soylemeye de dilin varmıyor. bak sana bir sey gostereyim.
    sen daha iyi biliyorsundur.
    https://support.google.com/adsense/b...9878&ctx=topic buna gore düzenleme yapıldı? google yazmıs hani yandex veya yahoo değil.
  • 16-03-2013, 19:40:30
    #34
    Alıntı
    ''kardeş anladık forumda inceledik ucretli danısmanlık yapıyorsun ama hata nerede soylemeye de dilin varmıyor.''
    Senin gibi adamlar olduğu için bir çok insan bu forumda susuyor. Sana ben bu işi ücretli yaparım diye bir şey söyledim mi? yada sana özel mesaj atıp seni rahatsız ettim mi?, neyse kendi sorununu kendin çöz.
  • 16-03-2013, 19:45:44
    #35
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi adamlar olduğu için bir çok insan bu forumda susuyor. Sana ben bu işi ücretli yaparım diye bir şey söyledim mi? yada sana özel mesaj atıp seni rahatsız ettim mi?, neyse kendi sorununu kendin çöz.
    kardeşim alınmana gerek yok bak ben ne yazmısım.

    "kardeş anladık forumda inceledik ucretli danısmanlık yapıyorsun ama hata nerede soylemeye de dilin varmıyor. bak sana bir sey gostereyim.
    sen daha iyi biliyorsundur.
    https://support.google.com/adsense/b...9878&ctx=topic buna gore düzenleme yapıldı? google yazmıs hani yandex veya yahoo değil."

    Ben sana ücretli yapıyorsun yada yapmıyorsun diye kötü anlamda bir şey yazmadım. Konuyu sapıtıp tartısma ortamı olusturmayalım. Beni rahatsız ettiğinide soylemedim. Sadece Hata nerde soylemeye dilin varmıyor dedim ! Cevabın biraz ağır olmuş neyse canın sağolsun