• 28-11-2005, 21:45:13
    #10
    bende de aynısı var ne ki bu dönüşüm.
  • 28-11-2005, 21:59:52
    #11
    Bir kullanıcı Firefox’u, sizin referansınızla, yükler ve kurarsa, hesabınıza USD 1,00 (more details) kadar ekleyeceğiz

    1usd'ye kadarmış yani 1$ değil
  • 28-11-2005, 22:08:08
    #12
    hay böle şeyin bea bizde sevinmiştik
  • 28-11-2005, 22:16:27
    #13
    abi bence öyle değil.
    1 dolar kadar diyor ve 1 dolar veriyor.

    Bana kalırsa olay şu.
    Dönüşüm o ziyaretcinin programı kurup hemen silmesi önlemi. Çünkü ben arkadaşa indirttim. Sileyim mi dedi sil dedim.. Bir müddet sonra 10 cent 1 dolar olarak geçebilir. Ama silerse ve kullanmazsa geçmez. Veya başka birşey de olabilir. Şu anda verebildiğim tek anlam bu...

    Yoksa MSN de 1500 kişi var. hepsine yükletebilirim. kaldırın derim. 1500 dolar indiragandi. bir önlemi olmalı.
  • 28-11-2005, 22:24:10
    #14
    adamlar nerden bilecek ki sildiğimizi
    pc'ye spy sokması lazım
  • 28-11-2005, 22:24:58
    #15
    2 dönüşüm 0.20 oldu.. hep 10 cent mi verio yani. 1 doları neye göre verio
  • 28-11-2005, 22:31:01
    #16
    * Daha önce Firefox'u kurmamış bir windows kullanıcısı ilk defa bu programı yükleyip kullandığında, bir Firefoz yönlendirmesi sayılacaktır.
    böye bişi de var yalnız
  • 28-11-2005, 22:32:17
    #17
    Adam böyle bişey saymış:
    ne diyo bu:

    For example:
    Say it costs 2$ per post, we only have 10 adds per page, and a page view earns 20 cent.

    20 cent divided by 10 adds is 2 cent. 2$ divided by 2 cents is 100 adds.

    For the add we make a short introduction of our post, possibly with a small image. Then the viewer earns 2 cent for viewing your add and makes another 20 cent by clicking it.

    We are not in a hurry so the 100 adds could take a few months to run out. That way the service can create a buffer to balance out the flow.

    The advertisers have already payed you 2 cent, you don’t need to click their add. Still if you want you can.

    This way it would be easy to store the add-click history and make it search-able for the user.
  • 28-11-2005, 22:37:08
    #18
    türkçesi nedir bunun