• 26-09-2018, 18:11:38
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    şuanda kendi internet adresim üzerinde çalışıyorum. Bu noktada bir Adsense başvuru yaptım. Ve geri dönüş olarak az içerik değil içerik yok gibi bir dönüş aldım. Sizce sitemde neler eksikte bu kadar değersiz bulundu. Şuanda 3 adet makalede yayınladım aslında.
    http://mahiryildizhan.com/

    Sizce değerli içerik niteliği taşıması için siteye neler ekleyebilirim.
  • 26-09-2018, 18:28:20
    #2
    Google gözü ile değil, kullanıcı gözü ile anasayfana bir bakıp puan ver.

    Sence siten kaç puanı hak ediyor?

    Şu sayfanın amacını çözemedim?
    mahiryildizhan com/projects.php

    Şaşı bu sayfaya girip baksa küfür edip kaçar.
  • 26-09-2018, 18:42:41
    #3
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google gözü ile değil, kullanıcı gözü ile anasayfana bir bakıp puan ver.

    Sence siten kaç puanı hak ediyor?

    Şu sayfanın amacını çözemedim?
    mahiryildizhan com/projects.php

    Şaşı bu sayfaya girip baksa küfür edip kaçar.
    Ana sayfa konusunda haklısın projeler sayfasının da görselliğine çalışacağım. Teşekkürler.



    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplam 41 sayfan var, yeterli görülmemiştir. çünkü 41 sayfa da dolu dolu değil.
    çoğu yerde resim linkleri kırık (yani çalışmıyor)
    tasarım'da bişeyler eksik, sanki yapım aşamasında hala tamamlanmamış imajı veriyor.
    sürekli bir blogspot'a yönlendirme var.
    ana sayfa bomboş gibi. halbuki ana sayfa tüm sitenin özeti gibi olmalı, çoğu sitede en uzun içerik ana sayfadadır.
    (.../projects.php) renkler çok kötü, zıt renkler seçersen daha iyi olur.
    Sanırım herkes aynı noktada ana sayfa görünüşü ve projelere çalışmalıyım, peki blog yazıları 3 tane için ne düşünüyorsunuz?
  • 26-09-2018, 18:47:53
    #4
    m4h1r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım herkes aynı noktada ana sayfa görünüşü ve projelere çalışmalıyım, peki blog yazıları 3 tane için ne düşünüyorsunuz?
    Çok fazla 3 tane yazı.
    • Okuyucu açısından oku oku bitmez.
    • Google botları açısından da tara tara bitmez durumu.
    Cidden insanlar şaka yapmak için konu açıyor galiba?

    Güzel kardeşim site : site ismin com diye arat. Sitende kaç içerik var belli zaten.

    Bir çoğu 404 düşmüş + linkler ya eksik ya hatalı.

    Kütüphane linki kutup? "kutuphane" olmalıydı.
    records diye ingilizce saçma linkin var. Türkçe sitede ingilizce link yapısı.

    Bu siteye bu şekilde "özen gösteriyorsan" bir verim bekleme.

    Ciddi anlamda bir tavsiye: sitene noindex, noarchive meta tag ekle.

    1-2 hafta hem içerik ekle hem zenginleştir. Bu arada millet neler yapıyor konuları oku öğren. Biraz kıvama geldiğini düşündüğün zaman bu noindex etiketi kaldırırsın.

    Gerçekler acıdır.
  • 27-09-2018, 07:51:55
    #5
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla 3 tane yazı.
    • Okuyucu açısından oku oku bitmez.
    • Google botları açısından da tara tara bitmez durumu.
    Cidden insanlar şaka yapmak için konu açıyor galiba?

    Güzel kardeşim site : site ismin com diye arat. Sitende kaç içerik var belli zaten.

    Bir çoğu 404 düşmüş + linkler ya eksik ya hatalı.

    Kütüphane linki kutup? "kutuphane" olmalıydı.
    records diye ingilizce saçma linkin var. Türkçe sitede ingilizce link yapısı.

    Bu siteye bu şekilde "özen gösteriyorsan" bir verim bekleme.

    Ciddi anlamda bir tavsiye: sitene noindex, noarchive meta tag ekle.

    1-2 hafta hem içerik ekle hem zenginleştir. Bu arada millet neler yapıyor konuları oku öğren. Biraz kıvama geldiğini düşündüğün zaman bu noindex etiketi kaldırırsın.

    Gerçekler acıdır.
    Gerçekler gerçekten acı. Kutup linki eski. Ancak hala site içeriği gibi duruyor. 3 içerik çok demişsin ya evet. Oku oku bitmez. O yüzden sadece yazım dili, anlaşılırlık ve uzunluk gibi konuları sormuştum. Yinede değerli görüşlerini paylaştığın için teşekkür ederim.
  • 27-09-2018, 09:19:05
    #6
    Temanız kötü, ayrıca siteniz geç açılıyor bu da bir eksi. Sitenizi wordpresse çevirip güzel bir tema kurup içerikleri girin başvuru yapın onay alabilirsiniz fakat bu tasarımla zor. Site dolaşımı kolay olmalı.