• 07-06-2022, 13:57:53
    #1
    Aldım.
  • 07-06-2022, 14:01:15
    #2
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım.
    keşke iyi yaptınız deseydim ama pek fayda sağlayacağınızı düşünmüyorum
  • 07-06-2022, 14:02:53
    #3
    Geçmiş olsun, iş yapmayacak bir domain ne yazık ki.
  • 07-06-2022, 14:02:53
    #4
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke iyi yaptınız deseydim ama pek fayda sağlayacağınızı düşünmüyorum
    Eğlencesine aldim hocam almak isteyen olursa sarayım 10 tl'den
  • 07-06-2022, 14:03:09
    #5
    Marka adı almak ne kadar mantıklı?
  • 07-06-2022, 14:08:12
    #6
    Alırken hayal kurdun mu, ben bunu carrfoura şöyle 100 bine okuturum filan
  • 07-06-2022, 14:08:28
    #7
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğlencesine aldim hocam almak isteyen olursa sarayım 10 tl'den
    Sosyal medyada pishing yapan dol@ndırıcıların dikkatini çeker sadece. Bu devirde çöpe para atmayın hocam neyin eğlencesi onu da anlamak güç.
  • 07-06-2022, 14:08:42
    #8
    Böyle ünlü markaların, ünlü kişilerin isimlerini veya benzerlerini almayın, başınıza akıl almadık belalar gelebilir hukuki, yönden...
  • 07-06-2022, 14:09:03
    #9
    Çöpe atılmış bir kayıt parası daha.