• 02-11-2007, 01:39:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    Genel olarak sattığım diğer sunuculardan düşük configürasyonda bir sunucu var elimde 25 YTL daha ucuza satılıyor.

    Celeron 2.4
    1024 RAM
    80GB HDD
    100mbit paylaşımsız

    Almanya
  • 02-11-2007, 12:38:34
    #2
    ben anlamdım tam olrak 25 ytl ye ne satıyorsun. ciklet mi
  • 02-11-2007, 12:55:33
    #3
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben anlamdım tam olrak 25 ytl ye ne satıyorsun. ciklet mi
    Mesajı iyi oku. Diğer sunuculardan 25 YTL daha ucuz bu sunucu demiş. Fiyatı 125 YTL. Demek ki diğerleri 150 YTL ve üzeri fiyata sahip.
  • 02-11-2007, 19:57:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ciklet satmıyorum ama istersen eline bir şeker birde balon verebilirim. ciklet ihtiyacın varsa chewy black tavsiye ederim son günlerde moda.