Selamlar,
Genel olarak sattığım diğer sunuculardan düşük configürasyonda bir sunucu var elimde 25 YTL daha ucuza satılıyor.
Celeron 2.4
1024 RAM
80GB HDD
100mbit paylaşımsız
Almanya
100 mbit paylaşımsız 125 YTL
3
●422
- 02-11-2007, 01:39:00Üyeliği durduruldu
- 02-11-2007, 12:55:33Mesajı iyi oku. Diğer sunuculardan 25 YTL daha ucuz bu sunucu demiş. Fiyatı 125 YTL. Demek ki diğerleri 150 YTL ve üzeri fiyata sahip.HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2007, 19:57:35Üyeliği durdurulduciklet satmıyorum ama istersen eline bir şeker birde balon verebilirim. ciklet ihtiyacın varsa chewy black tavsiye ederim son günlerde moda.