• 13-09-2007, 19:50:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu fiyatlara almanya lokasyonlu sunucular bekliyoruz İngiltere olsa da olur
  • 13-09-2007, 20:09:24
    #11
    şu ankiler VRT'den mi??
  • 13-09-2007, 20:10:50
    #12
    keepimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu ankiler VRT'den mi??
    Bu satılan sunucular USA/VRT sunucularıdır.

    Bu fiyata almanya biraz zor..
  • 14-09-2007, 20:21:23
    #13
    Sipariş veren arkadaşımıza p4 2.8 yerine 3.2 ghz gelmiştir ama sanırım sitesi baya bir büyük