Değerli r10 kullanıcıları.
Aralık ayında bizler için pek çok değişiklik oldu. Kısaca bu değişiklikleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle satışlarımızdan bahsetmek gerekirse, firmamız hemen hemen her ay cirosunu iki kat arttırmakta. Özellikle son aylarda yaşadığımız hızlı büyüme ile artık kendi cihazlarımızdan hizmet vermeye başlamamız gerektiğini düşündük ve yoğun çalışmalarımız ile Selçuk Bey in de desteğini alarak tamamen kendi networkumuzu kurduk.
Mars Dc ile aramızda 1 Gbps lik bağlantı sağladık. ( network 1 kapasitsi. paylaşımsız satışlar için ) Ping değerlerimiz ise 8 ms ile -18 sn arasındadır. Hedefimiz sizlere kesintisiz, hızlı hizmet verebilmek. Mars Dc ile en az 5-10 yıllık çalışma planları yapmaktayız.
Microsoft İle SPLA anlaşması yapmış bulunmaktayız. Microsoft ürünlerini bizlerden çok uygun fiyatlara kiralayabilirsiniz.
Bu yeni geçiş dönemi ile birlikte web sitemizi de elden geçirmekteyiz. Çok kısa bir süre sonra web tasarımımızı da yenilemiş olacağız.
Yeni Dönem Kampanya Fiyatlarımız :
Sunucu Barındırma ( Network 1 ):
10 mbps limitsiz trafik, paylaşımsız, 8 adet ip, 1 adet rack / atx kasa = 199 TL + KDV
20 mbps limitsiz trafik, paylaşımsız, 8 adet ip, 1 adet rack / ATX kasa = 299 tl + KDV
20 mbps alımlarda Ücretsiz Windows 2003/2008 Standart Server hediyemiz.
Network 2
10 mbps, 500 gb trafik , 8 adet ip = 79TL + KDV
10 mbps, 1000 gb trafik , 8 adet ip = 99TL + KDV
100 mbps, 1000 gb trafik , 8 adet ip = 109TL + KDV
Toplu alımlar için lütfen bizimle iletişime geçin.
Hedef ve arzumuz sizlere AB standartlarında ve fiyatlarında hizmet sağlamaktır.
Not : Yoğun satışlar ve teslimatlarda windows ve linux kurulumlarda sıkıntı yaşadık. Zaman sıkıntısı oldu. Gece gündüz full çalıştık. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için ayrıca teşekkür ederim.
İlginize sonsuz teşekkürler.
İkiz Telekom
İkiz Telekom 'da Yeni Dönem
0
●464