• 08-12-2010, 20:52:01
    #1
    Merhaba daha önce bu makinayı vps kurmak için kullanıyordum artık ihtiyacımı karşılamadığı için bu makinayı satıyorum evde kullanılmamıştır datacenterde vps amacıyla kullanılmıştır

    Fiyatı 520 tl dir

    işlemci : Intel® Core™2 Quad Processor Q6600
    (8M Cache, 2.40 GHz, 1066 MHz FSB)

    Anakart : Gigabyte GA-EP43-S3L

    Ram : Kingston 4 x 2 gb ddr2 ram ( 4 tane 2 gb lik ram takılıdır)

    Hard disk : Seagate 500 gb 7200 rpm HDD

    üzerinde yeni taktığım 512 mb sıfır ekran kartı vardır
    (ekran kartını geçen hafta 70 tl ye almıştım.)

    üzerinde harici ethernet kartı vardır otomatik tanır işletim sistemleri cd kurmadan

    LG dvd rom takılıdır kasada

    Kasa evde kullanılmadı datacenterde klimalı ortamda kullanıldı oyüzden parçaları temizdir.

    ram lerin 3 tanesi 800 mhz 1 tanesi 667 mhz dir.

    Fiyatı 520 tl dir pazarlık payı yoktur.

    istanbul içi elden teslim edebilirim istanbul dışı kargo ile yollayabilirim.

    işlemci bilgileri : http://ark.intel.com/Product.aspx?id=29765
    anakart bilgileri: http://www.gigabyte.com.tr/products/...43-s3l_10.html

    tel : 0543 918 83 57 - 0507 259 02 63
    msn : emrahceylan@passport.com

    vps hosting ve benzeri amaçlarla kullanılacaklara tavsiye ederim.

    Kasa dış görüntüsü aşşağıdaki resimdeki gibidir sıfır kasa resmidir aşşağıdaki resimdeki elimdeki kasa 1.5 yıllıktır

  • 09-12-2010, 00:55:57
    #2
    CS5
    Üyeliği durduruldu
    pm attım
  • 09-12-2010, 02:01:28
    #3
    Makina kaç senesinde alındı ve fatura varmı ? Lütfen pm atarsanız sevinirim.
  • 09-12-2010, 03:37:26
    #4
    çok güzel fiyat ihtiyacı olan havada kapıcaktır
  • 09-12-2010, 03:50:37
    #5
    CS5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım
    pm niz cevaplandı
  • 09-12-2010, 03:53:54
    #6
    CS5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım
    hokc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makina kaç senesinde alındı ve fatura varmı ? Lütfen pm atarsanız sevinirim.
    1.5 yıl kadar önce alındı aşşağı yukarı okadar


    faturası yok 1.5 sene kadar olmuştur saklamadım faturasını
  • 09-12-2010, 17:21:13
    #7
    Parçaların tek tek satışı düşünülürse 2 * 2 gb ram ne kadar ?
  • 09-12-2010, 21:54:30
    #8
    NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parçaların tek tek satışı düşünülürse 2 * 2 gb ram ne kadar ?
    kasa komple satılık parça parça satmıyorum
  • 09-12-2010, 21:59:06
    #9
    Taksit düşünürmüsün?