• 21-10-2010, 13:48:04
    #19
    1 adet ben aldım, güzel hizmet teşekkürler murat bey.
  • 21-10-2010, 14:09:59
    #20
    Son stokta müşterimize verilmiştir. Kampanyamıza ilgi gösteren herkeze teşekkür ederiz. Bir daha böyle kampanya olacakmı diyen olabilir şayet olursa bu başlıktan devam ettirecegiz.
  • 21-10-2010, 18:03:11
    #21
    1 adette ben aldim, Murat bey cok iligili biri cok yardim etti tesekkur ederim.

    bir onceki sunucu kiraladigim kisiyle 2 yil calismistim umarim sizinle daha fazla calisiriz.

    Tesekkurler.
  • 24-10-2010, 18:12:27
    #22
    hayırlı satışlar..
  • 24-10-2010, 19:07:03
    #23
    Teşekkürler kampanyamız sona ermiştir. Sorularınız için pm atabilirsiniz zira diğer güncel başlıkların etkilenmesini istemeyiz.
  • 23-12-2010, 23:39:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Sunucu ihtiyacımı karşıladılar. Sunucu alınmıştır.
  • 24-12-2010, 11:43:35
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sızı tanımam etmemde fıyatı gorunce şunu soylemek istedim; vay be adam resmen bedavaya sunucu satıyor...

    hayırlı satışlar