selam herkeşe.

benim makinalar var bi firmada. mrtg den izliom grafikleri. makinada inbound yani yeşil olanlar 2-2,5 mbit i gösteriyor. Fakat outbound lar yani mavi çizgiler 5 mbite dayanıyor. Bunda bi garilik olmayabilir tamam. Peki burda önemli olan hangisi? hattım benim 5 mbit şuan. Maviler 5i gösteriyor demek bardak ağzına kadar doldu anlamınamı geliyor? yani hattımı 6 7 falanmı yapmalıyım? Yoksa "öneml olan yeşiller, 2 2.5 da ve 5mbit hattın varsae endişe etmene gerek yok" mu diyorsunuz ?

Bu konuda fikri verirseniz sevinirim ona göre hattımı artırcam da.