• 04-09-2010, 18:57:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Linux VPS sunucuma FFMPEG kurana 15 $ vericem...
    Bu işin fiyatı nekadar bilmiyorum ama dalga geçmeden şukadar vermen gerekir diye söylerseniz ona göre ödemeyi düzenlerim..

    contact için pm atarsınız...
  • 04-09-2010, 19:02:07
    #2
    Misafir
    https://www.r10.net/members/2684-elazigli168.html nickli Arif arkadaşımız sırf bu işi yapıyor ve bilgisi ar.

    İlgili Konusu: https://www.r10.net/is-arayanlar/7024...-aliyoruz.html

    Tavsiye ediyorum.
  • 04-09-2010, 19:12:05
    #3
    Teşekkürler şahin bey, kendisine pm atıyorum şimdi...
  • 04-09-2010, 19:12:51
    #4
    MSN : msn5@internetbilisim.net ekleyin yardımcı olayım.
  • 04-09-2010, 19:17:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 arkadaşı öneririm.
  • 04-09-2010, 20:10:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    FFmpeg ile çalışdırdığım sitelerim var.Hemen kurarım pm atmanız yeterlidir.
  • 05-09-2010, 15:30:54
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Öneren arkadaşlara teşekkür ediyorum ancak şehir dışında olduğum için 2-3 gün pek mümkün değil çalışabilmem
  • 05-09-2010, 16:58:05
    #8
    msn : destek@akvaryumweb.com

    ekleyin yardımcı olayım
  • 05-09-2010, 19:20:56
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ücretsiz olarak kurulumunu yapabiliriz. Bize ulaşmanız yeterli.