Merhaba arkadaşlar, Linux VPS sunucuma FFMPEG kurana 15 $ vericem...
Bu işin fiyatı nekadar bilmiyorum ama dalga geçmeden şukadar vermen gerekir diye söylerseniz ona göre ödemeyi düzenlerim..
contact için pm atarsınız...
sunucuma ffmpeg kurana 15 $ vericem
8
●556
- 04-09-2010, 19:02:07Misafirhttps://www.r10.net/members/2684-elazigli168.html nickli Arif arkadaşımız sırf bu işi yapıyor ve bilgisi ar.
İlgili Konusu: https://www.r10.net/is-arayanlar/7024...-aliyoruz.html
Tavsiye ediyorum. - 05-09-2010, 15:30:54Öneren arkadaşlara teşekkür ediyorum ancak şehir dışında olduğum için 2-3 gün pek mümkün değil çalışabilmem