• 04-08-2010, 19:47:28
    #73
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar. pm gönderdim
  • 05-08-2010, 03:43:57
    #74
    şuan için son 3 stoğumuz mevcuttur.
  • 06-08-2010, 10:08:18
    #75
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan için son 3 stoğumuz mevcuttur.
    artık 2 stoğu war :d
  • 06-08-2010, 22:09:39
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar yaklaşık 1,5 senedir çalışıyorum. Gerçekten memnunum alacak olan arkadaşlar tereddüt etmesinLer. gayet güzel kampanya aynı sunucu 250 tl idi.
  • 16-08-2010, 13:38:27
    #77
    şuan Almanya stoğumuzda 1 sunucu, directadmin kurulu halde hazır bulunmaktadır.

    149 TL
  • 23-08-2010, 14:14:16
    #78
    - alo merkez. 2 adet i7 stoğa girdi.

    * anlaşıldı tamam
  • 23-08-2010, 14:19:16
    #79
    hocam bu sunucuyu 12 gb ram ve 2 tb hdd ile satma imkanınız varmı? exsi kurulacak!
  • 23-08-2010, 14:26:47
    #80
    AkilliGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu sunucuyu 12 gb ram ve 2 tb hdd ile satma imkanınız varmı? exsi kurulacak!
    1gbit port, 10tb trafik, 12 gb ram, 2x 1tb hdd = 259 tl

    esxi
  • 23-08-2010, 17:02:37
    #81
    Üyeliği durduruldu
    bir tane de biz nasiplendik, hayırlısı. Engin bey çok anlayışlı bir insan. Teşekkürlerimi sunuyorum.