• 24-06-2010, 11:24:43
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir haber Selçuk Bey,

    Sizden aldığımız hizmet tadından yenmeyecek.

    Başarılarınızın devamını dilerim. Sizin başarınız bizim başarımız


    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik önlemi bolca var aslında, fakat müşteriler bu konuda bilgisiz ve gerçekten anlaşmak zor. bugüne kadar iyi niyetli servis alıpta çözülemeyen bir sorun görmedim TR içerisinde.

    1 Ağustos itibari ile tüm sadecehosting kiralık sunucularında %100 syn + http_get flood garantisi ile ücretsiz firewall verilecektir...
  • 24-06-2010, 12:10:00
    #47
    Netinternet
  • 25-06-2010, 14:32:55
    #48
    tabi ki kaliteli hizmeti,paylaşımsız hattı ve 24 saat ulaşılabilirliği ile Teklan!
  • 25-06-2010, 17:07:35
    #49
    DGN Teknoloji . Sizin için uygun olabilir . Daghan bey ve ekibi gerek destek gerek hizmet düşünceleri ile 10'üzerin den 10 alacak insanlar . Denemenizi tavsiye ederim.

    Not : Çalıştığımız bir firma olduğundan değil . Gerçek anlamda hizmet sunan bir veri merkezi oluşundan bu övgülerim .
  • 29-06-2010, 22:38:41
    #50
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Netfactor Telekomünikasyon ve Teknoloji Hizmetleri San. Tic. A.Ş
  • 29-06-2010, 22:58:52
    #51
    adını çok duydum ama çalışmak kısmet olmadı Radore ve SadeceHosting
    yıllarca çalıştım hiç sorun yaşamadım Netdirekt (Hostcini)
    Osman abide iyidir yıllardır bu sektörde Netinternet
    şuanda çalışmaktayım ve memnunum DGN

    diğer firmaları bilmem..

    ama turk telekom hatlı bir dc ile çalışmanı tavsiye ederim her zaman, bilmem nie
  • 30-06-2010, 09:35:01
    #52
    SadeceHosting destek konusunda çok iyidir. Kasalarımı taşıdıkları akşam internetimde problem olduğu için ip adreslerimi değiştiremedim. Tek tek sunucularımdaki ipleri telefonda değiştirdiler. Ben yarına bırakalım dedim. Kubilay bey illaki bu akşam devreye girmesi için zorla bir arkadaş görevlendirdi... Ticket sistemlerini beyeniyorum. Konuyla ilgili arkadaşlar ilgileniyor. Kim boştaysa değil.

    DGN'den de bahsetmek isterim. Her konuda yardım alabilirsiniz. DGN'nin özellikle Dağhan bey olmak üzere tüm çalışanlarını seviyorum nasılsa hemşehri verimerkezi tutmak lazım birazda.