• 22-05-2007, 00:58:02
    #37
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulus dan Netinternet'e - Ulus dan Netinternet'e - Ulus dan Netinternet'e

    sonunda yol parasından aktifbilişim batar

    toplamda 5 sunucu stok kaldı böylece haftayı bitirecez arkadaşlar düşünenler fazla zamanınız olmayabilir bir sonraki pazartesiyi bekleyebilirsiniz...
    Muhabbet iyi aradada suncular satılıyo nasıl iş anlamadım

    Doktor gittimi bozmadan gelmez merak etme git-gel yapmaz yatılı kalır
  • 22-05-2007, 10:31:41
    #38
    Osman abi, NIS'de barınan Ni sunucularının sayısı kaç oldu?
  • 22-05-2007, 13:58:22
    #39
    Kurumsal PLUS
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman abi, NIS'de barınan Ni sunucularının sayısı kaç oldu?
    Söylenmez ayıp 8)
  • 22-05-2007, 13:59:11
    #40
    osman benim makine nerde
  • 22-05-2007, 13:59:57
    #41
    Kurumsal PLUS
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman benim makine nerde
    Oda söylenmez ayıp