• 15-11-2009, 13:35:33
    #1
    1mbit paylaşımsız hatta, 2 gb ram , 160 gb harddisk sunucu arıyorum..

    not:sunucuyu bayramda (ya da 2-3 gün sonra) alacağım..
  • 15-11-2009, 14:13:23
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sanirim burdaki konuda aradiginiz sunucu var.

    Saygilar
  • 15-11-2009, 14:15:51
    #3
    evet Engin beyle msn de konuştum ama 2 haftaya stok kalır mı, orda sorun olabilir işte.
  • 15-11-2009, 14:24:22
    #4
    ödemenizi yapın, istediğiniz güne hazırda bekletelim.