• 22-01-2007, 04:43:38
    #10
    alt katta ne var neden oraya giremioz
  • 22-01-2007, 04:47:06
    #11
    Kurumsal PLUS
    köpekler var ısırmasınlar diye alt kata girmek yasak
  • 22-01-2007, 08:31:56
    #12
    Osman abi yolum birgün denizli ye düşerse ilk önce Dr.Wave in yanına gidecem boğazlıyacam

    sonra senin yanındayım zaten türkiye turnesıne çıkmayı düşünüyorum
  • 22-01-2007, 10:14:00
    #13
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanlı canlı alım diye buna derler

    Merak etmeyin 4-5 PC koyacam alt kata netinternet telekomda yatıp kalkabilirsiniz anlık destek olacak böylece
    süper fikir derim
  • 22-01-2007, 19:51:17
    #14
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman abi yolum birgün denizli ye düşerse ilk önce Dr.Wave in yanına gidecem boğazlıyacam

    sonra senin yanındayım zaten türkiye turnesıne çıkmayı düşünüyorum
    Len ufuk ne yaptık sana sadece sunucuyu göçerttim o kadar bi gün sabahladın