• 06-09-2008, 22:29:43
    #10
    attın yine son saniye golünü osman hocam
  • 06-09-2008, 22:32:13
    #11
    sunucu alacaksan tr loc. için Osman abiyi çok öyüyolar haklılarda profösyonel çalışan biri eger 1tb düşündügüne göre VVarez işi yapacaksan ovh öneririm tr barındıracaklarını sanmam