Acil : Sunucu sorunum var - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acil : Sunucu sorunum var
30
●
1.749
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Acil : Sunucu sorunum var
1
2
3
4
22-05-2008, 18:10:32
#28
Fedora
Üyeliği durduruldu
ufak bi konuyu bayağı bi abartmışsınız.Ücretsiz managed desteği vermek isteyen verir.Fazla üstelemenin anlamı yok bence.
22-05-2008, 18:17:20
#29
Ufuk Gedik
Direk datacenter yerine aracı bir bayiiden almanız yararınıza olacaktır.
23-05-2008, 00:42:08
#30
cansemih
bencede konu gereksiz yere uzuyor kerem hatalı birşey demedi haklı kerem.
23-05-2008, 00:44:02
#31
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Direk datacenter yerine aracı bir bayiiden almanız yararınıza olacaktır.
Daha önce bu konuda uyarmıştım..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler