• 09-05-2008, 01:59:43
    #10
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simdi söyle şuan herkes halinden memnun.. Bizde dahil olmak üzere.. 100 sunucuda konulabilir ve bu sunucular kısa dönemde satılır ama 100 yeni müşteri ile ilgilenemedikten sonra ne hayrı kalır sunucuyu satmanın.. Şuan dönen bir çark varken çomak sokmamak adına ilgilenebileceğimiz sayıda sunucu alımı yapıyoruz. Bu sayede müşterimizde memnun kalıyor bizde.. Topu topu 5 kişiyiz ( sunucular ile ilgilenecek ) dışarıdan bakıldığında Netinternet de 100 lerce kişi var gibi görünüyor farkındayım sadece ilgilenebileceğimiz kadar müşteriyi almak istiyoruz.. Her şey para değildir yoksa 100 sunucu koyarız daha çok kazanç elde ederiz ama 100 yeni müşteri yüzünden diğer müşterilerimize ilgimiz azalır böylelikle mevcut müşterilerimizden de olma tehlikesi ile karşı karşıya kalırız. Sonuçta her şey para değil ama bu iş de para için yapılıyor bizim mantığımızda az olsun temiz olsun 8) Kaldı ki zaten şuan birçok türk datacenterden fazla sunucumuz mevcut.
    Düşünceniz çok güzel hocam
    Sizinle çalışmadım ancak forumdan takip ettiğim kadarıyla çok iyi işler çıkarıyorsunuz. Başarılarınızın devamı dileğiyle...
  • 09-05-2008, 04:43:34
    #11
    Merhaba elimizde talep ettiğiniz donanıma uygun sunucu bulunmakda online şu an hemen teslim edebiliriz

    Not :Sunucu Kendi Donanımızdır
    İşlemci Modeli XEON DC 5060 3.20GHZ-2X2MB (8 Çekirdek)
    Ekran kartı chip seti ATI-RN50 WITH 32MB DDR
    Sistem belleği türü DDR II ECC
    Sistem Bellek hızı 667
    USB 2 portu 2+2
    Sunucu tipi TOWER
    İşlemci adedi (Max) 2
    Bellek (Std/Max MB) 2048 ECC
    10 Mb Hat
    Disk Özellikleri
    146GB HP 375872-B21 PLUGGABLE SAS 15.000 RPM SAS
    500 Gb backup sata disk bulunmaktadır

    Aylık Ücret 600 Ytl
    İletişim

    Alıcısını bekler
  • 09-05-2008, 12:00:43
    #12
    Alıntı
    işletim sistemi : XP ( kesinlikle )
    Gözden kaçmasın arkadaşlar.
  • 09-05-2008, 17:26:38
    #13
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözden kaçmasın arkadaşlar.
    Kurarız
    Local e artık bu saatten sonra nx patladı
  • 09-05-2008, 18:18:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ptah ram az
  • 09-05-2008, 18:22:07
    #15
    b4tuh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ptah ram az
    8 Gb
    16 GB
    32 Gb kadar çıkarma şansımız var ram alımı yaptığım firmada ecc ram sıkıntısı var ay başı gelicek ramler şimdilik işini görüyor ise kullanabilirsin
  • 09-05-2008, 18:22:45
    #16
    Üyeliği durduruldu
    nbbh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,

    İstediğiniz sunucuyu uygun fiyatlarda size verebiliriz.Lütfen iletişime geçiniz ,

    satis@yeni-gun.com

    İyi Günler
    çevrimdışı
  • 09-05-2008, 18:23:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitede istediğim özelliklerde bir sunucu göremedim ?
  • 10-05-2008, 01:22:02
    #18
    İntel Quad-Core Xeon 5310 1.6GHz 1x4MB
    4 GB ECC RAM
    350 GB Hardisk
    Sınırsız bant genişliği
    6 adet IP / Arttırılabilir.

    1 Mbit hat ile Aylık 260 YTL
    2 Mbit hat ile Aylık 280 YTL
    5 Mbit hat ile Aylık 330 YTL
    10 Mbit hat ile aylık 400 YTL

    Herhangi ek donanım , ek lisanslandırma , ek yazılım ve diğer sorularınız için sercan@ekindns.com msn adresini ekleyebilirsiniz.

    Ekinnetworks ©
    ekindns.com
    sercan@ekindns.con
    0506 526 40 10