• 28-08-2006, 15:15:03
    #46
    Üyeliği durduruldu
    pekı turkıyede toptan alımlarda mb bası 70$ kadar ınmekde sen nasıl 10mb baglantıyı yada orda yazdıgın 20 mb ıcın ne kadar oduyorsun sıstemde sana uygulanan fıyat polıtıkası nedır kısıye gore ozel hızmet var cunkı

    sence resımdekı dl yapılan dosya mb ı kac mb denk gelmekde kullandıgın adsl ıle bı carp 1 mb 100 kb olsa....

  • 28-08-2006, 16:05:49
    #47
    Arkadaşım şuan türkiyede dc lerin download larında sorun yok hatta fazlaları var.Bunlar hat ile alakalı değil.Türkiyede tek olan sorun trafik anlık ve aylık download fazlasıyla ellerinde var.Hatta bir ara kampanya yapiyorlardı aylık downloadları herkese 2 katına çıkardılar.istesem 30 da yaptiririm download'ın önemi yok onlar için
  • 01-09-2006, 02:58:39
    #48
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet hızlı bağlantısı var nixconun
  • 01-09-2006, 03:09:10
    #49
    Üyeliği durduruldu
    yazmıyorum artık sıkıntı geldi