Arkadaşım şuan türkiyede dc lerin download larında sorun yok hatta fazlaları var.Bunlar hat ile alakalı değil.Türkiyede tek olan sorun trafik anlık ve aylık download fazlasıyla ellerinde var.Hatta bir ara kampanya yapiyorlardı aylık downloadları herkese 2 katına çıkardılar.istesem 30 da yaptiririm download'ın önemi yok onlar için