• 20-03-2016, 14:23:25
    #1
    Selam arkadaşlar.

    Bugün esx kurulu sunucumuzda bir kitlenme oldu, esx resetlendi. tüm vdsleri aktifleştirdim, hepsi stabil olarak çalışmaktadır. ipler ping vs alıyor hiçbir sorun yok, fakat cpanel kurulu olan sunucumuzda bir hata var. ip ping almıyor ve hiçbir şekilde erişim yok.

    Console'den giriş yapıp kullanıcı adı şifre yazdıktan sonra service network restart yapıyorum fakat yine düzelmiyor, aşağıdaki hatayı veriyor.

    Lütfen acil yardımcı olabilecek arkadaşlar ulaşabilir mi?

  • 20-03-2016, 14:31:58
    #2
    Merhaba,
    Sunucu eth0 görmüyor.
    Çözüm yolunu burada paylaşmışlar: Bringing up interface eth0 device eth0 does not seem to be present delaying

    İyi çalışmalar.
  • 20-03-2016, 14:49:54
    #3
    Yazanları aynen yaptım ancak faydası olmadı. hala İP adresi ping almamaktadır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:49:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:39:26 --

    Sorun çözüldü.

    Mac adresi değiştirilmiş, onu düzenledikten sonra 2kez reboot attim ve erişim açildi.

    Konu kilitlenebilir.
  • 22-03-2016, 10:18:13
    #4
    skype : netwebo eklereniz yardımcı olalım.
  • 22-03-2016, 11:50:31
    #5
    http://sahinnetwork.com/blog/centos-...asinin-cozumu/
    sorunun çözümü buradadır bulamayan arkadaşlar bakabilirler.
    eğer mac sistemi kullanıyorsanız önce ifcfg-eth0 içinden mac'i değiştirin ardından linkteki komutları uygulayın. Eğer mac sistemi yoksa ifcfg-eth0 içinden MAC= satırını komple silip komutları uygulayın ve reboot edin.
  • 22-03-2016, 13:12:19
    #6
    At makine bilgilerini enes bakayım.
  • 22-03-2016, 15:31:37
    #7
    Bu VPS-VDS yada Dedicated mi ?

    Exsi kurulumu ise şayet mac adreslemeyi yapamamış olabilirsiniz.


    Aşağıdaki Ağ kartınızın konfigürasyonu düzgün editleyiniz.

    /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0
  • 22-03-2016, 16:05:45
    #8
    KokenSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar.

    Bugün esx kurulu sunucumuzda bir kitlenme oldu, esx resetlendi. tüm vdsleri aktifleştirdim, hepsi stabil olarak çalışmaktadır. ipler ping vs alıyor hiçbir sorun yok, fakat cpanel kurulu olan sunucumuzda bir hata var. ip ping almıyor ve hiçbir şekilde erişim yok.

    Console'den giriş yapıp kullanıcı adı şifre yazdıktan sonra service network restart yapıyorum fakat yine düzelmiyor, aşağıdaki hatayı veriyor.

    Lütfen acil yardımcı olabilecek arkadaşlar ulaşabilir mi?


    Sunucu MAC adresi çakışması yaşamaktadır. MAC adresi değiştirirsen sistem aynen devam edecektir. Çözüm için öncelikle

    nano /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

    bu komut ile girdiğiniz dosyadaki HWADDR kısmını komple silin. Daha sonra Aşağıdaki komutu uygulayın

    rm /etc/udev/rules.d/70-persistent-net.rules

    yes yapıp dosyayı silin. Daha sonra reboot atıp "service network restart" yapın sorun düzelecektir.
  • 22-03-2016, 16:55:06
    #9
    millet o kadar yardımcı oluyor adamın umrunda değil skype ekle diyoruz yardımcı olalım tık yok bu insanları anlamak güç.