Merhaba arkadaslar,
DGN'de cihazi olup da satmak isteyen arkadaslar ozellikleri ile beraber bana mail gonderebilir mi? info@7x24web.net
Mumkunse 1U dell cihaz olsun ve idrac enterprise olsun. Cihaz icin 1.500TL odemeyi dusunuyorum, ozelliklere gore artabilir.
Kolayliklar dilerim,
Sezer.
DGN'de satilik cihaz araniyor.
2
●467
- 09-03-2016, 17:01:18
- 09-03-2016, 19:54:46Üyeliği durdurulduİzninizle banada bilgi verirlerse sevinirim ;
Mail : alhnncc@gmail.com - 09-03-2016, 20:35:262U Düşünürseniz
DGN Konumlu sunucuyu direkt yönlendirebiliriz.
https://www.r10.net/dedicated-server-...10-3-adet.html