Merhaba arkadaslar,

DGN'de cihazi olup da satmak isteyen arkadaslar ozellikleri ile beraber bana mail gonderebilir mi? info@7x24web.net

Mumkunse 1U dell cihaz olsun ve idrac enterprise olsun. Cihaz icin 1.500TL odemeyi dusunuyorum, ozelliklere gore artabilir.

Kolayliklar dilerim,
Sezer.