Merhaba arkadaslar,
DGN'de cihazi olup da satmak isteyen arkadaslar ozellikleri ile beraber bana mail gonderebilir mi?
info@7x24web.net
Mumkunse 1U dell cihaz olsun ve idrac enterprise olsun. Cihaz icin 1.500TL odemeyi dusunuyorum, ozelliklere gore artabilir.
Kolayliklar dilerim,
Sezer.