• 15-04-2008, 16:05:08
    #10
    Herkeze teşekkür ederiz.Başladığımız yere geri döndük ordan devam ediyoruz
  • 15-04-2008, 16:23:50
    #11
    Kurumsal Üye
    Hayırlı olsun..Kalıcı olması dileklerimle
  • 15-04-2008, 16:43:49
    #12
    hayırlı olsun hostcini dc sine geçmeniz iyi olmuş bundan sonra daha sağlam bir altyapıdan hizmet vereceğinize eminim