Mrb arkadaşlar.
Acil olarak 150-200 kişilik bir server kiralamak istiyorum.Elinizde var ise buyru görüşelim.Pm yada Msn ile iletişim krabilirsiniz
Msn : al_pacino_2085@hotmail.com
iyi çalışmalar.
Server kiralayacam.Elinde kiralık server olan varmı.
5
●584
- 18-03-2008, 18:36:39
- 18-03-2008, 19:18:47150 - 200 kislik derken nasil ifade ettin bilemiyorum eksik bisiler var 150 - 200 kisiyi hosting olarak kaldirabilecek bi makine mi yani ?
SabotaJ_23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-03-2008, 19:52:34www.ni.net.tr
NIS kodlu sunucularda bölüme göre değişir ama 350 player
NIT kodlu sunucularda da bunun yarısı kadar (350/2) player kaldırabilir. - 18-03-2008, 20:57:35Hayır tabi ki 150-200 kullanıcısı olan bir İrc server kiralamak istiyorum.tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

konuyu siler mod arkadaşlar herhalde.