Glibc gethostbyname fonksiyonunda önemli bir heap overflow tespit edildi ve problem kritik seviyede işaretlendi. Özellikle Exim remote exploit konusunda bir açıklamada bulunmuş. Detaylar için:
https://rhn.redhat.com/errata/RHSA-2015-0092.html
http://www.openwall.com/lists/oss-security/2015/01/27/9
RHEL tarafında yama yayınlandı, CentOS da şuan askıda.
CVE-2015-0235: glibc gethostbyname() heap overflow
3
●389
- 28-01-2015, 00:33:58Test exim üzerinde ama durum dahada vahim. Scene açık yazılımlar olarak ssh-daemon, mysql-daemon, php-cgi ve httpd bu kütüphaneyi ve fonksiyonu kullanıyor. Scene kapalı olarak cron-daemon ve bash'ta tehlike listesinde. Oldukça kritik bir açık, vulnerable çıkınca çok basit düzeyde kurcaladımda adı gibi gerçekten hayalet.
Paylaşım için teşekkürler.
