• 28-02-2008, 11:52:30
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 50.000 YTL lik ödeme girişi oluyor (büyük iht aylık) böyle geliri olan bi şirketin güvenlik konusunu bukadar düşük tutmaları üzücü :-) Kaliteli hizmet ms fiyatları leri düşük tutmakla olmuyor heralde.
  • 28-02-2008, 11:54:24
    #47
    Misafir
    Captive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 50.000 YTL lik ödeme girişi oluyor (büyük iht aylık) böyle geliri olan bi şirketin güvenlik konusunu bukadar düşük tutmaları üzücü :-) Kaliteli hizmet ms fiyatları leri düşük tutmakla olmuyor heralde.
    50 bin çok az o sadece Osmanın ödediği paradır
  • 28-02-2008, 11:59:11
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Bilemiyorum artık Ama min 50.000 civarında gelirleri olduğu kesin. Database güvenliği önemli bi konudur bu konuda biçok önlem var özel şirketler var. En azından şu paneli bir nixcon makinasına kurup firewall ile sadece bir IP ye giriş verilebilirdi. Bu basit çözüm bile yeterdi bence...
  • 28-02-2008, 13:43:10
    #49
    bu tarz şeyler herkezin başına gelebilir sonucda faturaların tutuldugu bi panel kimsenin msn şifresiyle sunucu şifresi aynı tutucana ihtimal vermiyorum ki varsa aramızda o şekilde olan biri her zaman hacklenmeye mahkumdur zaten nix veya bi başkasının sebeb göstermek yanlış olur herkez kendi güvenligini saglamalı benimde faturabilgilerim var orda isteyen fatura kesebilir =)
  • 28-02-2008, 14:04:36
    #50
    Üyeliği durduruldu
    tahribatta dosyayı yayınlıyorlar çok yazık nixcon için koskoca dc sitesi hackleyen adamın yorumu
    sunucularına dokunmadık muridlerden burdan sunucusu olanlar var onların yüzü gözü hürmetine demiş
  • 28-02-2008, 17:18:10
    #51
    Agresifim, gompleksliyim.
    Ama güvenliğimi koymazsan canavar gibi bir adam olurum
    Nixcon düşünüyordum ( güvenliği ön plana tutuyorum )
    Artık düşünmüyorum
  • 28-02-2008, 17:48:28
    #52
    k42
    Üyeliği durduruldu
    ozman uzak durmak laızm hayata uğramam bi daha şimdi o bilgilerler nele ryapılmazki
  • 28-02-2008, 18:15:11
    #53
    Büyütmeyin dblere ulaşılmamış...
  • 28-02-2008, 18:38:58
    #54
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tbt de şifreler dağıtılıyordu hackhell.com unkini vermişlerdi ama nixcon destek kapatılmış zaten iyi zamanlama yapılmış
    hackhell.com un sıfresını bulucaklar ve murıtlerın yuzu suyu hırmetıne dokunmayacaklar ölemı bunlar komık seyler fatura panelı sıfresı ıle sunucu sıfrelerımızı aynı yapıcak kafada olsaydık 3 senede herhalde ucundan kosesınden bır kazaya kurban gıtmıs olurduk.

    Orda 200 bın musterının panel sıfresı var adamlar kalkıp oraya ozellıkle bızımkını nıye yazmıs onuda cozemedım bukadarmı erişilmesiz