27 Şubat : Nixcon Ticket Panelinin Hacklenmesi
58
●5.256
- 28-02-2008, 11:54:24Misafir50 bin çok az o sadece Osmanın ödediği paradırCaptive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2008, 11:59:11Üyeliği durdurulduBilemiyorum artık
Ama min 50.000 civarında gelirleri olduğu kesin. Database güvenliği önemli bi konudur bu konuda biçok önlem var özel şirketler var. En azından şu paneli bir nixcon makinasına kurup firewall ile sadece bir IP ye giriş verilebilirdi. Bu basit çözüm bile yeterdi bence...
- 28-02-2008, 13:43:10bu tarz şeyler herkezin başına gelebilir sonucda faturaların tutuldugu bi panel kimsenin msn şifresiyle sunucu şifresi aynı tutucana ihtimal vermiyorum ki varsa aramızda o şekilde olan biri her zaman hacklenmeye mahkumdur zaten nix veya bi başkasının sebeb göstermek yanlış olur herkez kendi güvenligini saglamalı benimde faturabilgilerim var orda isteyen fatura kesebilir =)
- 28-02-2008, 17:18:10Agresifim, gompleksliyim.
Ama güvenliğimi koymazsan canavar gibi bir adam olurum
Nixcon düşünüyordum ( güvenliği ön plana tutuyorum )
Artık düşünmüyorum
- 28-02-2008, 18:38:58hackhell.com un sıfresını bulucaklar ve murıtlerın yuzu suyu hırmetıne dokunmayacaklar ölemıElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar komık seyler fatura panelı sıfresı ıle sunucu sıfrelerımızı aynı yapıcak kafada olsaydık 3 senede herhalde ucundan kosesınden bır kazaya kurban gıtmıs olurduk.
Orda 200 bın musterının panel sıfresı var adamlar kalkıp oraya ozellıkle bızımkını nıye yazmıs onuda cozemedım bukadarmı erişilmesiz