• 20-11-2014, 23:45:00
    #1
    Merhabalar yeni kimsufi sunuculara windows kurabiliyormuyuz panelde yok sanırım.Fakat bir kaç anlatıma rastladım gezerken.Deneyen var mı ?
  • 21-11-2014, 00:41:55
    #2
    kvm vermedikleri için çok zor demişler nette.

    netboot ile rescue işlemleriyle bazıları yapmış ama dertli görünüyor.

    http://forum.kimsufi.com/showthread....-in-10-minutes