• 19-10-2014, 02:43:12
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    sunucuoptimizasyon.com skype adresimi eklerseniz gün içinde görüşebiliriz.
    Kesinlikle tavsiye ederim işinin ehlidir

    Ama sunucu konusunda da biz mac saatinde anlık 20 K yı optimizasyon ile 250 TL sunucuda goruyoruz bu hesabınızda bir hata olmalı gözden geçirmenizi tavsiye ederim
  • 19-10-2014, 03:44:30
    #11
    dmesg yazıp connection limiti var mi bakın, başka bir problem değildir.
    • Acrol
    Acrol bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-10-2014, 09:59:22
    #12
    load balancer kurmayı düşünmelisiniz.
  • 19-10-2014, 19:29:10
    #13
    Acrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Bir sunucumuz var ve o sunucuda çalışan web sitelerimiz bulunuyor. Sunucu aylık 1500$ ödenen iweb'in en iyi sunucusu ancak online 20K ve üzerini kaldırmıyor. Litespeed 8CPU lisansı da var halbuki. Optimizasyonunda bir sorun olduğunu düşünüyorum ve bu sebeple ücretli optimizasyon ve yüksek trafiği kaldıracak ayarlamaları yaptırmak istiyorum ücreti karşılığı. Yapabilecek arkadaşlar bu konudaki deneyimlerini de göstererek pm atarlarsa sevinirim. PM ile cep numarası ve skype adresinizi yazarsanız hızlı iletişim kuralım istiyorum.

    Teşekkürler
    elimizde o hitin 3-4 kat fazlasını kaldırıcak sunucu bulunmaktadır hemde ödediğinizden çok daha düşük bi miktar ödiyeceksiniz geri dönüşünüzü bekliyorum