sunucuoptimizasyon.com skype adresimi eklerseniz gün içinde görüşebiliriz.
Kesinlikle tavsiye ederim işinin ehlidir
Ama sunucu konusunda da biz mac saatinde anlık 20 K yı optimizasyon ile 250 TL sunucuda goruyoruz bu hesabınızda bir hata olmalı gözden geçirmenizi tavsiye ederim
Bir sunucumuz var ve o sunucuda çalışan web sitelerimiz bulunuyor. Sunucu aylık 1500$ ödenen iweb'in en iyi sunucusu ancak online 20K ve üzerini kaldırmıyor. Litespeed 8CPU lisansı da var halbuki. Optimizasyonunda bir sorun olduğunu düşünüyorum ve bu sebeple ücretli optimizasyon ve yüksek trafiği kaldıracak ayarlamaları yaptırmak istiyorum ücreti karşılığı. Yapabilecek arkadaşlar bu konudaki deneyimlerini de göstererek pm atarlarsa sevinirim. PM ile cep numarası ve skype adresinizi yazarsanız hızlı iletişim kuralım istiyorum.
Teşekkürler
elimizde o hitin 3-4 kat fazlasını kaldırıcak sunucu bulunmaktadır hemde ödediğinizden çok daha düşük bi miktar ödiyeceksiniz geri dönüşünüzü bekliyorum