12.09.2014 14:00 gibi bir sunucu siparişi vermiştim. Buna 3x460GB SSD ile birlikte 24 saat'de teslim ederiz diyorlardı ancak hala ne gelen var ne giden.
Bu işlerde yeni olmamdan dolayı soruyorum. Herhangi ekstra birşey yapmam gerekli mi acaba ?
Önce OVH hesabıma kredi yükledim. Sonrasında sunucunun siparişini verdim ancak 24 saat dedikleri zamandan nerdeyse 7 saat geçecek hala faturada "Setup Fee" kısmı "In Progress" görünüyor. 2 saat önce bir ticket attım ama cevapda veren yok.
Normal midir bu ?
OVh sunucum teslim edilmedi.
9
●668
- 13-09-2014, 20:39:35
- 13-09-2014, 22:44:043 gün sonra dün teslim edildi benim de 2. makinem. normal yapacak bişey yok.
- 14-09-2014, 09:35:06OVH forumda bazıları hesabın için döküman gönderdin mi tarzında şeyler söylemişler. Benden böyle birşey istenmedi ?
- 14-09-2014, 12:27:38ben sunucu alırken 2 datacenter'da da 24 saat olarak görünüyordu.
- 14-09-2014, 14:59:27Misafirsiz ona bakmayın en az 3 veya 4 gün diye düşünün hele bir de ilk sunucu siparişiniz ise 1 hafta bekleyebilirsinizCihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2014, 00:31:589.9.2014' e verdim sipariş yarın 1 hafta olacak hala beklemedeyim.