En son 2 ay önce bir siteden aşırı şekilde spam çıkışı oldu biraz geç farkettik.. Sonra durdurduk ama şuan hiçbir şekilde hiçbiryere mail gitmiyor.. Düzelir diye tahmin ettik ama düzelmedi..
Mail gönderirken loglardan bakınca

bu hatayla karşılaşıyorum ve şuan IP tek olarak Sorbs Spamda blacklistte..
Kayıt olup delist yaptığımdada şu hatayı veriyor :

Konu yanlış yerdeyse özür dilerim, iyi çalışmalar.