freebsd 9.2 de ne yaptıysam network ayarları çalışmadı.

ntpd_initres gibi garip bir hata veriyor. ücretli ücretsiz yardım etmek isteyen arkadaşlar skype bırakırlarsa hemen dönüş yapmak istiyorum