• 28-01-2014, 20:09:16
    #10
    Merhaba Engin Bey sunucu almıştım Reyting puanı vermediniz halen. Kolay gelsin
  • 28-01-2014, 23:07:48
    #11
    Engin bey bu kampanyadan aldığımız model 1 in kesintileri devam ediyor, skype'a bakmayı düşünüyormusuuz?
  • 30-01-2014, 02:37:09
    #12
    2-3 Yıl nerdeyse oluyor her konuda sorunsuz destek sağladıklarını gördüm tavsiye ede bileceğım ve önere bileceğım tek firma desem daha doğru olacağını düşnüyorum Hayırlı satişlar dilerim.