• 05-01-2014, 19:07:10
    #1
    Öncelikle herkese hayırlı akşamlar.

    Ben Çin'den bir browser oyunu buldum.Bunu ilk localhostta kurup çalıştırıp daha sonra Türkçe'ye çevirmeyi düşünüyorum. Sorun şu ki oyunun veritabanını nasıl kuracağımızı çözemedim. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:07:10 -->-> Daha önceki mesaj 19:05:38 --



    Herşeyi yaptığımda " Veritabına Bağlanılamıyor" hatasını alıyorum.
  • 05-01-2014, 19:16:45
    #2
    據庫 ayrı yazılır

    ve konu yanlış kategoride

    Ayrıca bu kadar bilgi ile yardımcı olmak mümkün değil.Forumun PHP bölümüne konu açmanızı tavsiye ederim