• 11-08-2013, 21:50:48
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum.ovh.com a fransızca konu açın daha dikkat çekici olur, linki verirseniz bizde destek oluruz, yalnız foruma Türkiyeden kayıt kapalı avrupa proxy ile kayıt olmanız lazım veya ktunnel den kayıt olabilirsiniz.
    hocam elimde olan serverdan üye olmayı denedim ama olmadı fr da kapalı. sanırım üyelikleri kapatmışlar.
  • 11-08-2013, 21:53:07
    Üyeliği durduruldu
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elimde olan serverdan üye olmayı denedim ama olmadı fr da kapalı. sanırım üyelikleri kapatmışlar.
    Birleşik Krallık ip adresinden üyelik açık şuan.

    ---

    Pardon co.uk sitesi için üye olunabiliyor...
  • 11-08-2013, 21:56:50
    sunucuoptimizasyon.com
    Ktunnelden üye olmuştum ben.
  • 11-08-2013, 22:01:39
    ben üye oldum online.net serverı ile ama ne yazacam nereye yazacam bilmiyom.
  • 11-08-2013, 22:15:27
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ktunnelden üye olmuştum ben.
    hocam ktunnelden bende üye olabildim neyse yazımı aynen orayada yazdım ve linki sizlerle paylaşıyorum.

    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=559387#post559387
  • 11-08-2013, 22:28:18
    bende yazdım bişeyler bakalım ne olacak.
  • 11-08-2013, 22:35:34
    Eminim redstation bunun altında kalmaz ve kalitesiyle yine tokatlar ovh'yi.
  • 11-08-2013, 22:44:56
    Üyeliği durduruldu
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim redstation bunun altında kalmaz ve kalitesiyle yine tokatlar ovh'yi.
    zaten fiyatları kırmaya başladı

    89.99 sterlinde 79.99 sterlin düşürdü

    + en büyük sunucu fiyatını 900 sterlinden 499 sterlin düşürdü

    sanırsam kampanya yapcak


    ayrıca bende konu açdım


    http://forum.ovh.com/showthread.php?p=559402#post559402
  • 11-08-2013, 22:45:49
    sunucuoptimizasyon.com
    Fransızca foruma ingilizce yazan arkadaşlara selam olsun.