Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ktunnelden üye olmuştum ben.
hocam ktunnelden bende üye olabildim neyse yazımı aynen orayada yazdım ve linki sizlerle paylaşıyorum.

http://forum.ovh.com/showthread.php?p=559387#post559387