• 11-03-2013, 23:16:44
    #1
    OVH kontrol panelini kısaca resimli açıklayabilecek bir arkadaş var mı?

    1 adet dedicated linux + WHM/cpanel aldım OVH dan tarafıma mail geldi.

    panel giriş şifreleri var ama bir şey yapmam gerekir mi?
  • 11-03-2013, 23:23:20
    #2
    crazykurbam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OVH kontrol panelini kısaca resimli açıklayabilecek bir arkadaş var mı?

    1 adet dedicated linux + WHM/cpanel aldım OVH dan tarafıma mail geldi.

    panel giriş şifreleri var ama bir şey yapmam gerekir mi?
    Neyini öğrenmek istiyorsunuz acaba siz sorun biz söyleyelim.
  • 11-03-2013, 23:31:54
    #3
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyini öğrenmek istiyorsunuz acaba siz sorun biz söyleyelim.
    Aslına bakarsanız biraz karıştırına zor bir panel olmadığı belli, ben birazda yeni üyeler için paylaşımcı bir bilgi olsun gibi istedim.

    Asıl sorumda centos + cpanel aldım kurulumu verecekler
    lisans bilgileri verip benim mi kurmam gerekir.
  • 11-03-2013, 23:37:02
    #4
    centosu kurup teslim ederler cpanel lisansınıda ip adresine tanımlarlar. kurulu teslim ederler yani
  • 12-03-2013, 00:14:29
    #5
    crazykurbam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslına bakarsanız biraz karıştırına zor bir panel olmadığı belli, ben birazda yeni üyeler için paylaşımcı bir bilgi olsun gibi istedim.

    Asıl sorumda centos + cpanel aldım kurulumu verecekler
    lisans bilgileri verip benim mi kurmam gerekir.
    Hayır cpanel kurulu bir şekilde gelir size siz sadece gerekli ayarları yaparsınız kendinize göre panelden.
  • 12-03-2013, 00:19:12
    #6
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır cpanel kurulu bir şekilde gelir size siz sadece gerekli ayarları yaparsınız kendinize göre panelden.

    Yardımlarınız için teşekkür ederim
  • 12-03-2013, 00:20:39
    #7
    crazykurbam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımlarınız için teşekkür ederim
    Ne sormak istersen beni ara üstad hemen tel.de öğreteyim uyumamışken.
  • 12-03-2013, 00:22:36
    #8
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne sormak istersen beni ara üstad hemen tel.de öğreteyim uyumamışken.
    ilginize teşekkür ederim ederim vakit geç oldu artık yarın sorarım.


    Hayırlı geceler
  • 12-03-2013, 00:24:05
    #9
    crazykurbam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginize teşekkür ederim ederim vakit geç oldu artık yarın sorarım.


    Hayırlı geceler
    yok üstadım yetenek sizsiniz finalleri eşimle izliyoduk şimdi bitti varsa acil durum hemen anlatabilirim, kusura bakma nete yeni girdim mesajınıda yeni okudum.