• 27-10-2007, 19:32:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    2co kullanarak kredi kartıyla satış yapan var mı ? Şartlar nelerdir? Komisyon oranları falan..
  • 27-10-2007, 19:37:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    selam ben kullaniyorum msn adresini pm lersen msnden yardim edebilirim kolay gelsin
  • 27-10-2007, 19:56:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tşkler pm attım.
  • 28-10-2007, 13:18:34
    #4
    sanırım %8 di komisyon bi ara incelemiştim