• 10-12-2010, 17:22:22
    #1
    70$ pp alacağım ödeme ziraatten eft yada havale şeklinde olacak. kur:1.45
  • 10-12-2010, 17:39:46
    #2
    hepsi olmasada bir parçasını gönderebilirim.misli işbank varsa
  • 10-12-2010, 19:10:23
    #3
    henüz alım yapmadım. bir arkadaştan cevap bekleniyor
  • 11-12-2010, 16:27:42
    #4
    tarafımca sağlanmıştır..