• 11-11-2010, 12:25:55
    #1
    20 lira, halk bankası varsa havale, yoksa eft.

    Pazarlık ıvır zıvır yok, tek vereceğim rakam bu. Kolay gelsin.
  • 11-11-2010, 12:29:48
    #2
    Pm attım.