trader silinmesi
3
●74
- 14-07-2010, 11:18:03dun ıkı uye ıle pp-tl donusumu gerceklestırdık,115$ ve ayrıca 27.75$.işlemlerı gerceklestırdık.traderlestık,ancak bugun baktıgımda ıkı traderde kaldırılmıs,bunu hangı mod yaptıysa benımle ırtıbata gecmesını ıstıyorum,dekontları gosterecegım,bız burda hayalı donusum gerceklestırmıyoruz,r10 kurallarına uygun donusum gerceklestırıyorsak trader yaparız buna mudahale edılmemesı gerekıyor,cok can sıkıcı ve uzucu bır durum..