• 15-04-2010, 15:39:26
    #1
    17$ = 25 tl

    odeme isbank

    ilgilenenlerden pm bekliyorum.
  • 15-04-2010, 16:07:10
    #2
    pm atıldı
  • 15-04-2010, 16:09:45
    #3
    Aldım.