• 26-01-2010, 12:07:46
    #1
    Ücreti iş bankasına alıyorum.

    Pm atınız lütfen
  • 26-01-2010, 12:48:38
    #2
    Almak istiyen yokmu
  • 26-01-2010, 16:31:29
    #3
    Alındı.