• 21-05-2007, 22:08:00
    #10
    Eheheu .
  • 21-05-2007, 22:58:17
    #11
    bireysel müşteriye pos veremez kimse
  • 21-05-2007, 23:02:10
    #12
    Posunu kullandıran firma kaldımı ortada odeme, paydesk benzeri yerli işi
  • 25-05-2007, 17:07:19
    #13
    yerli isi olanlar ihlas etmis dgenc ))