• 05-03-2009, 20:46:55
    #1
    Merhabalar
    Bu gün İşBankası'ndan hesap actırdım.Bana bankamatik kartının 15gün sonra gel al dediler.Bu 15 içinde hesabıma para yatırıldımı diye nasıl kontrol edecem?
  • 05-03-2009, 20:55:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Bu gün İşBankası'ndan hesap actırdım.Bana bankamatik kartının 15gün sonra gel al dediler.Bu 15 içinde hesabıma para yatırıldımı diye nasıl kontrol edecem?

    bankaya soracaksın interaktiften kontrol edemezsin kartının gelmesi lazım
  • 05-03-2009, 20:56:42
    #3
    Desene bizim iş zor :S
  • 05-03-2009, 20:57:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desene bizim iş zor :S
    dediğim gibi sadece bankadan kontrol edebilirsin
    diğer türlü kart gelmeden imkansız
  • 05-03-2009, 22:21:28
    #5
    müşteri hizmetlerındende öğrenebılırsın..444....... (aklıma gelmedi)