• 14-02-2009, 23:46:18
    #1
    elimde 14 dolar paypal kaldı
    ilk olarak bank ödeme ( iş bank )
    sonra paypal gönderilecek
    itraderi yüksek kişilere önce paypal gönderilir
  • 15-02-2009, 09:35:18
    #2
    elimde 7 dolar paypal var
    isteyen varsa pm atsın..
  • 15-02-2009, 12:05:03
    #3
    pm attım
  • 15-02-2009, 12:27:48
    #4
    WiQ arkadaş 3.5 paypal istedi verdik
    elimde 3,5 kaldı.
    onuda isteyen birine vericem..
  • 15-02-2009, 20:12:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    msn ekledim